Gəncə filialına Müştəri Xidmətləri mütəxəssisi vəzifəsinə işə dəvət

Vəzifəyə olan tələblər:

  • Ali təhsil (maliyyə / iqtisadiyyat sahəsində təhsil arzu ediləndir);
  • Banklarda kiçik və orta biznes və ya korporativ müştərilərə satış ilə bağlı iş təcrübəsim mütləqdir;
  • Maliyyə hesabatlarının hazırlanması və təhlil edilməsi bilikləri;
  • Əldə olunmuş məlumatlar əsasında sahibkarın ödəniş qabiliyyətini qiymətləndirmək, maliyyə vəziyyətində dəyişiklikləri təhlil etmək, proqnoz hesabatlar hazırlamaq, təqdim olunmuş biznes planın məqsədəuyğunluğunu və effektivliyini qiymətləndirmək, buna dair hesabat hazırlamaq qabiliyyəti;
  • Müştərilər ilə effektiv ünsiyyət qurmaq və tələb olunan məlumatları əldə etmək qabiliyyəti;
  • Banklarda hesabların açılması və aparılması, sənədli əməliyyatlar (akkreditiv və təminat məktubları) və korporativ müştərilərin günlük bank əməliyyatlarının aparılmasına dair iş təcrübəsi;
  • Analitik düşünmə qabiliyyəti;
  • Stresin idarə edilməsi bacarığı;
  • Nəticəyə yönəlmiş fəaliyyət qabiliyyəti;
  • Kompüter bilikləri (MS Excel, MS Word).

Əsas vəzifələr: 

  • Potensial müştərilər ilə görüşlər təşkil edərək, onların bankla əməkdaşlığa cəlb edilməsini təmin etmək;
  • Bankın təqdim etdiyi bütün məhsul və xidmətlər haqqında məlumatlı olmaq və hər iki tərəf üçün məqbul təklifləri hazırlamaq və təqdim etmək;
  • Bankla kredit sahəsində əməkdaşlıq etmək üçün müraciət edən sahibkarlıq subyektinin  maliyyə məlumatlarını toplamaq, alınmış məlumatları nəzərdən keçirməklə ilkin təklifi hazırlamaq, rəy alınması üçün bankın aidiyyəti struktur bölmələrinə istiqamətləndirmək və  prosesin növbəti mərhələlərinə nəzarət etmək; 
  • Müştərilərin bankla uzun müddətli əməkdaşlığını təmin etmək məqsədi ilə operativ xidmət göstərmək, daxil olmuş tələb və şikayətləri yerində araşdırmaq və aradan qaldırılması üçün tədbirlər görmək;
  • Çarpaz satışı təmin etmək.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər noyabr ayının 30-dək öz CV formalarını cv@ziraatbank.az elektron ünvanına təqdim etməlidirlər. Müraciət məktubunun mövzu hissəsində “Gəncə_Müştəri Xidmətləri” qeyd edilməsi vacibdir.


İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.